Novel Untuk Dijual

 
 Assalamualaikum. Hai semua. 
Seperti yang Mira janjikan semalam. Harini nak update lagi. Tadaaaaaaaaaa saya tak mungkir janji :P Tapi rasanya ramai yang dah tidur. Esok nak kerja. Nak sekolah kan? :D Baca tau post ni lepas balik kerja/sekolah nanti. Hahahaha
Okay taknak cerita panjang-panjang. Mira sebenarnya nak let go some of my kesayangans.
 Iye, my novels. Kalau dah namanya kesayangans tu mestilah saya jaga baik baik ye dak? Saya nak jual sebab nak beli novel baru. Novel pun dari simpan orang asyik pinjam je pastu rosakkan. Ahhh sesak nafas dapat balik novel macam apa. Better Mira jual semula. Kalau dah rosak memang Mira tak jual. Simpan je dalam kotak.
 
Novel ni semua saya balut kemas-kemas tau. Nak baca pun iolls buka kecil-kecil je macam nak tertutup novel tu. Sampai family saya cakap, "Tah pape. Sayang nau buku tu. Memang beli nak baca kan?" Loghat Melaka taknak tingal. Kuikuikui. Sebelum ni pun Mira pernah letgo novel. 
My Love is Playgirl by Siti Nur Dhuha. Alhamdulillah ada yang ambil. Thanks ya Kak Wadii :)
Okay ni dia novel-novelnya.

Suara Cinta Kita- Erisya Riftha
RM 27.00
684 PAGES

Takdir Itu Milik Aku- Siti Rosmizah
RM36.00
1057 PAGES


Ributnya Cinta- Phidot
RM27
610 PAGES

Price semua dah included postage ya :)
Kalau nak tahu quality dia, pages dia kotor,koyak ke tak atau apa-apa sahaja...
WHATSAPP OR TEXT +60137166420
or 
WECHAT
ID: miramashimaaru
or
IM FACEBOOK
http://www.facebook.com/MiraMashimaaru 

Tajuk Novel:
Nama:
Phone No:
Alamat:
Okay, siapa nak cepat inform Mira ya. Harap ada yang nak. He he he.
Till here then. Selamat malam. Assalamualaikum :)

8 different thinking:

buatwanita said...

betul tu... buku tu semua nampak macam baru :)

http://buatwanita.blogspot.com/2013/10/segmen-jom-komen-tinggalkan-jejak.html

Jia Rizaira said...

novel nampak macam baru beli...wah...

jemput singgah sini:
http://mindakabur.blogspot.com/2013/10/masalah-kelemumur-mula-berkurang-hilang.html

IdaShazana said...

Suka bacq novel tp selalu x de masa

Azhafizah Md Nor said...

sayangnye sy tak baca novel..nanti sy war war kan ye.

IRA ARINA said...

@Azhafizah Md Nor

thanks akk :)

Sobri Yaacob said...

ni kalau kaki novel best la...:)

ejulz said...

Peminat novel rupanya.. :)

Join jugak GA ni..

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/10/gempak-giveaway-red-delima-di.html

Nour Adieb said...

takdir itu milik aku, macam... macam sy dah baca! hee, Siti Rozmizah... sume novel dia best2

Post a Comment

Awak nak comment kan? Comment elok-elok tau. Tak mau marah-marah saya. InsyaAllah saya akan reply comment awak semua :')

 
Terima Kasih Allah | Template Edited by Mira Mashimaaru